steelsuccess whippets

2009-12-21 sökning har på gått...

Kategori: Allmänt


Hej och god kvällning på er alla!
Nu börjar det närma sig ledigt.Det gör inte
ont precis,att få umgås med familj och i goda
vänners lag ,kan det bli bättre?
Har i kväll efter jag har gjort alla sysslor roat mig
med att söka på våra hundars namn,jag har haft
kul här framför datorn kan man säga.
Här följer några träffar:

Bacchus är tex vinets gud i den Grekiska mytologin..


Blåkulla finns att köpa som starköl.
Framför allt lämplig till Påsken då förstås.
Sippan är ju som ni vet döpt efter denna
ölsort.


Starkodder är också döpt efter en öl sort men tyvärr hade den
slutat tillverkats för tillfället.Men det var bryggeriet Gammelstaden-
Herrljunga som gjorde denna sort Stong Ale på 7.0%.
En isbrytare bär också namnet som vår Oddie.Hade ingen aaning om
det! Hi Hi...


Classic´s kaffe var lite lättare att finna,det finns
olika sorter av detta märke som vår Kicki är
döpt efter.Vad vore livet utan kaffe? Inte mycket för
min del,det blir ganska många koppar om dagen.


Ja när jag sökte på Form kom det upp alla konstiga
formler,som jag inte fattade något av,bara massa
siffror och tecken på papper.Så våran Ricky fick
denna Form(el 1) bild tillägnad sig istället.
Kan passa honom han accar relativt gott! :-)


Jaha och vår pajas Brasse fick bli relaterad till
denne man på sökningen,Brasse Brännstöm.
Men det passar vår chamiga,tok roliga vovve.
Man skrattar gott åt honom ofta,igår käkade han ben
och satt med rumpan på biabädds kanten och böjde
sig framåt,så det såg mänskligt ut när han tuggade i sig.
"Prat glad" är denne vovve också.....


Här är vår goa Brasse igår när vi var ute,I bakrunden "Fomel 1"
som käkar snö.


Ja man kan fördriva tiden ganska fort med att söka på internet,klockan
har rusat i väg så nu ska jag rasta vovvarna och lägga mig.
Avslutar med en bild som jag fick upp på Blåkulla sökningen,
THE FOREST OF BLÅKULLA heter bilden.
Kram till er alla från oss på Steelsuccess!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: