steelsuccess whippets

2009-12-01 -2 grader och god marsipan

Kategori: Allmänt


Hej vänner!! Idag har vi jobbat sent,kom hem
för ca. en timme sen.Under dagen har det blivit
lite kallare här i Tystberga,temperaturen visar -2
grader,kan tänkas att det kommer någon snö flinga
snart måhända.Sonny har fått tagit hand om våra
fyrfota vänner idag för han slutade tidigt,tur att man
har hjälp att få när arbetstiden blir sen.Tack Sonny!!!


Ja ni kanske undrar vad detta är?? Hi Hi!! Min chef Elisabeth hade
gjort denna snygga marsipan Whippet,som jag fick med mig hem
idag.Lite lång i ryggen kanske,men ett gott försök i alla fall.
Tack chefen!!!


En bedömning,kanske nästa best in show!!! :-) 


Ja som sagt,det är full måne i kväll över oss i Tystberga och vi
sitter inne och myser med tända ljus och dricker kaffe med dopp.
Inte fel alls.Hoppas ni får en lika trevlig kväll och ta hand om er
så hörs vi i morgon igen.Kram från Steelsuccess!

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    Hihi, Hälsa Din chef Elisabeth att jag verkligen GILLAR hennes marsipanwhippet:-)! Vi "rejs-folk" eftersträvar ju låååååååååååånga ryggar vetja! Hon har helt rätt tänk! Hon har inte funderat på att skaffa sig en race-whippet måntro! Fallenheten finns absolut på plats!

    Kram Marie

    2009-12-01 | 20:18:04
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • Anncie säger:

    Haha..Jag kan ju fråga henne i morgon om hon funderat på Whippet,men det är nog hästar som gäller för hennes del,kan jag tänka.Men din tanke är god Marie!/Kram Anncie

    2009-12-01 | 20:27:17
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: